Thursday, June 15, 2006

i'm sorry

light wind blow, deep breath taken,
looking edge-less, thinking edge-less,
his heart is leaving, his speak is changing,
i sat down peacefully, my arms holding tightly,
i'm wrong entirely, never turn back time lastly,
I'm Sorry..

posted by 大眼睛 @ 7:36 PM  

3 Comments:

  • At 2:47 AM , Blogger 小姚 said...

    微风吹起;深深呼吸;
    无际望空;无心思绪;
    他心离去;言语不在;
    我安静的坐着;
    双手紧紧缠着;
    我错了;回不过去;
    对不起...

     
  • At 7:33 PM , Blogger 大眼睛 said...

    对不起,让你品尝了我的苦咖啡。

     
  • At 1:31 PM , Blogger 小姚 said...

    我爱咖啡的苦;
    更爱你为我冲的咖啡;
    也许只是普通的包装咖啡;
    却有浓浓的情意;
    以前你害怕我备考时没精神读书;
    冲了杯热热的白咖啡给我;
    现在你害怕我应付不了繁忙的工作;
    冲了杯热热的黑咖啡给我;
    以后,还会是这样吗?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home